I wish I could carry your smile in my heart*

The graduation trip is pretty cool, though, still there are tears and scars. Yet it's still a impeccable trip for me.Very, very...memorable. :')


And oh, I've to apologize for the second night. Perhaps is my words that hurt you :|
That night, a slouchy night... Rather sad. It really freak me out.


But you guys are still fucking awesome in my form3 life. :D


3QIN'10
今年很难,妈的很难. 考试把人逼得几乎崩溃. 有太多的争执, 太多的眼泪, 太多...
可能到头来这还不是很团结的一班 可是谢谢毕旅的越野障碍 至少还有团结的那一次 :)
第二天的那一晚 我知道有的人根本不屑 但是我很希望你们能看在我们努力准备的分上 谢谢有的给足我面子 :') 至于哭泣的你, 或你们...别太失望 这也会是毕旅很难忘的部分 至少有泪。
你们会想念我的 :P

今年 忘记的比记住得更多 但我还是觉得很不错 谢谢

你不会忘记的, 2010年你就读初三勤。